Cumu Turnu I Capelli Crespi A I Capelli Ricci

cume definisce curls

fà i capelli naturali ricciuti

cumu avè i capelli ricci naturali
creditu di foto: @naturallydidi

Tutti noi vulemu esse interamente innamurati di a nostra struttura di capelli naturali. Tuttavia, pò esse stimolante è abbastanza frustrante quandu volete ca i vostri arricciamenti naturali postu pop, è tuttu ciò chì pudete gestisce hè un aspettu di cotone cù una curlà quì o quì. Ho i capelli 4a 4b di tippu, è mi piaciunu cumu u mo poppiu curpitu quandu sò umidi dopu à un lavatu è una situazione profonda, ma una volta scappatu u mo capelli, cambia drasticamente. Aghju avia invidia quelli chì anu più travagliati i testuri di capelli naturali finu chì aghju amparatu à curà e manipula i mè capelli cum'è bè. A cosa da trasformà u vostru strutture naturali in longi cresce vicine cresce hè adatta à l 'idratazione è poi chjappendu i curli in u postu una volta sò furmati. Questu postu hè soprattuttu per e mo sorelle chì anu i capelli 4 di tipo cum'è 4a 4b è 4c è vogliono chì i so capelli parenu più cridi è più definiti.

STEP 1: Conoscite a vostra trama è avete aspettative realistiche quantu à ciò chì i vostri capelli pò sembra. Se avete i capelli 4c naturali, ùn pudete micca aspettà à trasformà i vostri capelli in una trama 3b. Chì hè un'aspettativa irrealistica. U curliest di i vostri capelli pò guardà hè cumu si guarda quandu hè pienu idratatu è saturatu di acqua. Di solitu, i nostri capelli ponu guardà i livelli di 1-2 in più sferziali, quandu idoneu. U trucchju hè di catturà quiddi riccioli quandu i vostri capelli sò in quellu statu è li fighjanu.

STEP 2: cunnosce u vostru livello di porosità di i capelli: A diventà i capelli croccanti in i capelli ricci, avete capisce cume idratu i vostri capelli in modo correttu. Questu

cumu avè arricciatu crisciti
credit a fotografia: @olive_chels

Richiede di cunnosce u vostru livello di porosità di capelli è ciò chì i prudutti uteranu bè per voi vs ciò chì i prudutti faceranu asciugà i vostri capelli fora. Se avete bassu porosità, significa chì hè più difficiule di idratà i vostri capelli; tuttavia, quandu tu faci moisturize, rimane dolce di più. U capu alta porosità saturà rapidamente è assorbe umidità faciule; tuttavia, perde quella umidità cum'è facile. A porosità si riferisce à u numeru di i pori in u vostru capu di capelli. Aghju ancu un altru articulu chì va in profondità circa porosità ccà.

I metodi alternativi:

Se tuttu u restu fiasca, pudete aduprà extensioni cresce di curpissioni cum'è capelli cernuti in crochet quì,

3c clip-ins, e parrucche chì vi lascianu ancu quellu sguardo naturale, senza apparisce cum'è si induce una estensione. Prisentazioni di I Capretti Naturali prudutti esclusivi crinky curly per ogni sista naturale! Invece, avete capelli ricci, capelli ricci kinky, afro kinky, afro ricly, 4a 4b o 4c, à i capelli kinkiest, avemu avutu coperto.

cume definisce curls

Passu 3 idrata: L'acqua hè u più bonu ingredientu per guadagnà i capelli fora di u so statu kinky. L'acqua hè un super hydrator è rende i vostri ricchi pop. U scopu di l'acqua hè asciugheru accorsu, è i nostri arricciati si torna in Kinks! Quandu i capelli sò saturati di acqua, è hè fora di u so statu kinky, hè u tempu megliu per aghjunghje i creme è l'olii chì curavanu u più per u to aria. A glicerina hè un oliu à base d'acqua chì penetra quellu pelu di i capelli. Ùn evapora cum'è l'acqua è lascia i fegati bellu à i capelli. Suggeriscu assai d'impiegà u pruduttu subitu dopu si sciate u vostru balinu. Poi aduprate i vostri creme di curl è altri moisturizers di scelta.

riccioli definiti capelli naturali
riccioli definiti capelli naturali

Passu 4, bloccà i curli in u postu: Fà chjerali naturali:

à quì, i vostri capelli sò ancu relativamente umidi è leggermente ondulati. Oghji hè u so tempu di bluccà i so ricchi in lu locu. U trucchinu per uttene i vostri pelosi croccanti à guardà ricci è fermà u ritruvamentu è a disidratazione. Ora chì i vostri capelli sò in u so stato curly, vulete applicà un gelu di scelta. Un gelu preferitu hè eco styler. Assicuratevi chì i prudutti chì avete messu in i vostri capelli prima si miscanu bè cù u gel è ùn lascenu micca un residuo latte o biancu. Pigliate u gelu è applica lu à i vostri capelli senza disturbà i curli chì avete creatu. Avà ora deliziosamente schifà l'acqua in eccessu cù una vecchia t-shirt. Per risultati migliori, sta in una asciugatrice cù cappuccio in modo da u gel puderà asciugà più veloce è prevene quandu più cuntrattu sia pussibule!

Passu 5 allarga i vostri capelli:

Ora chì i vostri capelli sò asciutti, si pò guardà scintilli è ricciuti. Per un pocu più di lunghezza è di u volumu, vi prupone di piglià un essiccatore è stendendu i capelli à e radici per rompere a rigidità di u gelu è permettere à a vostra aria di avè un corpu senza disturbà i buchi chì avete appena creatu. Quandu turni u vostru capelli crinku à i capelli ricci cù questu umidità è metu di a serratura, i vostri capelli saranu leggermente rigidi da u gel; in ogni casu, si scaricherà intornu à u ghjornu 2. Pudete ancu fà un gelu di lince per un pruduttu biologicu.

cume definisce curls
creditu di u fotore: @beatbynesh

step 6 curl manipulation hairstyles: Se ùn vulete o piacere micca aduprà u gel in u vostru pudete sempre fà i twist outs, trecce outs, o altri stili chì manipuli a vostra trama naturale di capelli.

prupòsitu di lu MNHE

Posts Related